Str. Prefect Vasile Moldovan nr. 50 Târnăveni, Mureș
Ne auzim la telefon! 0744.573.593
Închide meniul
Str. Prefect Vasile Moldovan nr. 50 Târnăveni, Mureș
0744.573.593
contact@conaculhancu.ro
Politica de retur

Consumatorul informează SC AGROMEC TARNAVENI SA cu privire la decizia de rerenunțare la produsele comandate fie telefonic sau în scris.

Potrivit ordonanței O.U.G. nr. 34/2014, orice client are dreptul de a returna produsul cumpărat, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului.
Solicitările de retur se notifică la adresa de e-mail contact@conaculhancu.ro sau la numărul de telefon 0744 573 593.

SC AGROMEC TARNAVENI SA va înapoia contravaloarea comenzii în cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat.

Produsele pentru care nu se acceptă retur:

  • Produse desigilate;
  • Produse deteriorate;
  • Produse care prezintă urme evidente de manipulare defectoasă.

Procedura de retur

Mai întai de toate, se va face intenția de retur printr-o sesizare scrisă sau verbală prin următoarele metode:

  • Prin intermediul adresei de email: contact@conaculhancu.ro
  • Telefonic, la numărul: 0744 573 593
  • La sediul companiei noastre: Str. Prefect Vasile Moldovan nr. 50, Târnaveni, jud. Mureș.

Solicitarea de retur trebuie să conțină următoarele informații:

  • Nume si prenume;
  • Adresă de livrare;
  • Adresă de email si nr. de telefon;
  • Număr comandă;
  • Număr factură;
  • Banca si codul IBAN al contului în care se doreste rambursarea contravalorii comenzii returnate

Puteti folosi formularul de retragere pus la dispozitie aici: formular retragere. Acest formular este doar un model si nu este obligatoriu.

SC AGROMEC TÂRNĂVENI SA VA face o solicitare de preluare a coletului de retur de la adresa specificată de client, de către una din firmele de curierat cu care colaborăm.
Clientul va preda curierului coletul cu produsele achiziționate, împreună cu toate documentele aferente primite.
Suma achitată de client va fi rambursată, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea integrală a coletului de retur dacă marfa returnată corespunde criteriilor de la punctul 3. Din aceasta sumă se vor reține taxele de transport aferente returului.
Cheltuielile de transport vor fi suportate în totalitate de către client.

Situații în care costurile de transport vor fi suportate de către SC AGROMEC TARNAVENI SA:

  • Produsul livrat nu corespunde specificaţiilor de pe site. Puteţi solicita înlocuirea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii (în cazul în care produsul nu mai este disponibil).
  • Colet deteriorat – Pentru produse deteriorate in timpul transportului, la recepția coletului vă solicităm sa fotografiați coletul și să întocmiți un proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat în care să fie menţionată starea coletului din momentul livrării. Acestea se vor atașa la cererea dumneavoastră de rambursare a contravalorii produselor.
  • Produse livrate greşit, în cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat.

Returnarea produselor la sediul SC AGROMEC TARNAVENI SA se poate face si personal, de luni până vineri în intervalul orar 09:00 – 13:00.

Menţiune:
În toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original şi însoţite de toate accesoriile şi documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibilă revânzarea lor poate duce la refuzarea returului.